Happiness

 2021 Kore dizilerinden en çok beni etkileyen bir diziyi 2022 de önermek istiyorum.

12 Bölümlük olan bu dizimiz yeni bir salgını anlatıyor ve bu salgının adı da kuduz insan hastalığı. Zombi gibi değişik dizileri sevmesem de bu dizinin genel temasını çok sevdiğim için ikinci defa da izledim. Hırsı, sınıf ayrımını o kadar güzel anlatıyor ki beğenmemek elde değil. Oyuncu kadrosu da aynı şekilde teması gibiydi. 


Daha öncelerden dizi yorumunu paylaşmış olmam ile birlikte burada da paylaşmak istedim. 
Kore dizileri bir efsane öyle olmasa bu kadar uyarlaması zaten olmazdı. Romantic Doctor Teacher Kim de yapılacak olan yeni uyarlamanın sahibi olan dizi umarım aynı tadı verir.
Tekrardan dizimize dönecek olursak aksiyon, macera sevenler mutlaka izlemeli. Ne ararsan var olan bir dizi. 
Kendinize iyi bakın...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Happiness

 2021 Kore dizilerinden en çok beni etkileyen bir diziyi 2022 de önermek istiyorum. 12 Bölümlük olan bu dizimiz yeni bir salgını anlatıyor v...